loading...
طراحی داخلی
مهران پورجنابی بازدید : 16 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1399 نظرات (1)

چند ایده جداسازی فضاها با استفاده از پارتیشن

این روزها اکثر خانه ها بصورت یکپارچه و بدون جداسازی فضاها می باشد.بنابراین برای از بین بردن یکنواختی فضاها میتوان از پارتیشن هااستفاده کرد. در طراحی داخلی از پارتیشن ها فقط برای ایجاد حریم های خصوصی استفاده نمی شود در بعضی مواقع برای ایجاد فضاهای خلاقانه و مشخص کردن فضاهای متفاوت در خانه استفاده می شود. به علت اجتماع افراد خانواده در پذیرایی و ناهارخوری جداسازی این فضا ها از اهمیت بیشتری بررخوردار است.با استفاده از روش های زیر میتوان ایده هایی در رابطه با اجرای پارتیشن ها و تنوع آن ها بدست آورد.

استفاده از پارتیشن های سنتی

[caption id="attachment_899" align="aligncenter" width="300"]استفاده از پترن های مرتبط با معماری گذشته استفاده از پترن های مرتبط با معماری گذشته[/caption][caption id="attachment_900" align="aligncenter" width="300"]استفاده از پترن های مرتبط با معماری گذشته ۲ استفاده از پترن های مرتبط با معماری گذشته ۲[/caption]

استفاده از پترن های متنوع با توجه به معماری هر کشور یکی از روشهای استفاده از پترن ها در پارتیشن بندی فضاها می باشد.

استفاده از پترن های منحنی خلاقانه در پارتیشن ها

استفاده از پترن های منحنی در تمامی دوره های تاریخی وجود داشته و میتوان امروزه با استفاده از لیزر حک ها و یا برش های لیزری این فرم ها را در پارتیشن ها استفاده کرد. این طرح ها میتواند همانند مثال بالا برگرفته از طرح های قدیمی باشد و یا از طرح های امروزی گرفته شود.

[caption id="attachment_903" align="aligncenter" width="300"]استفاده از پترن های منحنی استفاده از پترن های منحنی[/caption][caption id="attachment_904" align="aligncenter" width="300"]استفاده از پترن های منحنی ۲ استفاده از پترن های منحنی ۲[/caption]

استفاده از پارتیشن ها با هدف مشخص

استفاده از پارتیشن چوبی و ایجاد قفسه هایی در آن برای استفاده ی بهتر در فضاهایی چون ناهار خوری و پذیرایی. در این فضا ها میتوان از قفسه ها برای دسترسی سریع آن فضا ها استفاده کرد.

[caption id="attachment_901" align="aligncenter" width="300"]استفاده از پارتیشن ها به عنوان قفسه ها استفاده از پارتیشن ها به عنوان قفسه ها[/caption][caption id="attachment_902" align="aligncenter" width="300"]استفاده از پارتیشن ها به عنوان قفسه ها ۲ استفاده از پارتیشن ها به عنوان قفسه ها ۲[/caption]

استفاده از گیاهان در پارتیشن های چوبی

با استفاده از پارتشن های چوبی در بین فضا ها و استفاده از فضاهایی برای گیاهان خانگی در بالای آن پارتیشن ها میتوان فضایی متفاوت و مورد نیاز در خانه ها را بوجود آورد. همانطور که پارتیشن ها و بخش قفسه ها مورد استفاده ی فضاهای ناهار خوری قرار گرفته از این پارتیشن های چوبی میتوان برای جداسازی بخش پذیرایی استفاده کرد.

[caption id="attachment_905" align="aligncenter" width="300"]استفاده از گیاهان در پارتیشن های چوبی استفاده از گیاهان در پارتیشن های چوبی[/caption][caption id="attachment_908" align="aligncenter" width="300"]استفاده از گیاهان در پارتیشن های چوبی ۲ استفاده از گیاهان در پارتیشن های چوبی ۲[/caption]

استفاده از مبلمان به عنوان پارتیشن

در بسیاری از مواقع که متراژ خانه ها کوچک است به جای استفاده از پارتیشن ها میتوان از مبلمان ها برای جداسازی فضاها استفاده کرد.

[caption id="attachment_909" align="aligncenter" width="300"]استفاده از مبلمان به عنوان پارتیشن استفاده از مبلمان به عنوان پارتیشن[/caption][caption id="attachment_910" align="aligncenter" width="300"]استفاده از مبلمان به عنوان پارتیشن ۲ استفاده از مبلمان به عنوان پارتیشن ۲[/caption]

استفاده از فضای بار به عنوان پارتیشن

در خانه های امروزی با فضاهای اندک میبایست از تک تک فضاها برای کاربری مشخصی استفاده شود و اگر شما جزو افرادی هستید که نیاز بار در خانه ی خود را ضروری می دانید میتوانید از این فضا در جداسازی فضاهای دیگر خود استفاده کنید.

[caption id="attachment_911" align="aligncenter" width="300"]استفاده از بار به عنوان پارتیشن استفاده از بار به عنوان پارتیشن[/caption][caption id="attachment_912" align="aligncenter" width="300"]استفاده از بار به عنوان پارتیشن ۲ استفاده از بار به عنوان پارتیشن ۲[/caption]

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 45
  • بازدید ماه : 45
  • بازدید سال : 237
  • بازدید کلی : 1,160